Книга 10
23.І.123(1987)г.
23.І.123(1987)г.
София-Изгрев
САМО АБСОЛЮТНО ЩАСТИЕ!
Пращам те, за да пострадат по-малко хора. САЩ – “Само Абсолютно Щастие!”
Коментар:
Това е вторият случай, когато Елма отговаря на въпрос на Д.Н. - дали ще му върви в Америка, - където той заминава за пореден път. Предишния път той тръгва за САЩ и пита същото. Това става ден преди заминаването му, в купето на влака, където п. ще тръгне всеки момент за Латвия и Русия. Елма отговаря: “Някои тръгват по Божи работи, а други – по бози-работи...” Как са протекли така наречените “Божи работи” в Латвия и Русия – това е отразено в обширни писмени материали (напр.”Опит за контакт със Сириус”). Когато се връща при този случай от Америка, Д. споделя, че всичко там наистина е било “пълна боза” – низ от големи неприятности, неуспехи и малшансове. Пита Елма защо. Отговорът е, че когато ученикът на космоса отива някъде, трябва да знае коя и каква е основната му мотивация. Ако не е божествена, ще получи съответните уроци. Вземайки си поука, Д. си определя коя ще е истинската му цел при следващото отиване в Америка и решава твърдо да я отстои. Поставя конкретните си бизнес-задачи на второ място. Именно затова Елма му казва тия хубави думи по-горе – прогноза как ще протече този път пребиваването му в САЩ: само с абсолютно щастие... Когато се връща, Д. потвърждава думите Му и разказва смайващи неща за невероятните успехи и шансове при второто му отиване там, включително и в бизнеса му. Той има абсолютна вяра в Елма от предишни случаи, един от които е разказан на друго място. Става дума за проблема на баща му, който се е допитал до Диктуващия дали да замине спешно за Англия, за да спаси един свой партньор от затвора и от големи глоби – или да замине за примамлива сделка във Филипините. Елма го ориентира към второто и сделката е успешна и приносна, а партньорът му от Англия по-късно се обажда: “Добре че не дойде тогава, понеже при оная ситуация и ти щеше да влезеш в английския затвор... Аз се оправих бързо, шансът помогна.”
Като се имат предвид нещастията през 1987 г., включително и в САЩ, прогнозата на Елма в тези думи и твърденията му и при други случаи, че отиването на Негов човек на дадено място намалява значително бедствията там, нещата стават още по-ясни.
Девизът на Америка, колкото и грехове да има тя спрямо човечеството, е все пак велик:”В Бога ние вярваме!” (In God weTrust). Това предопределя всичките й божествени дела и постижения и прогнозата на ап.Йоан още в Евангелието, потвърдена и от Рудолф Щайнер, Учителя и Влад Пашов, е че един ден в Америка (“Лаодокийската църква”), ще се развие и процъфти Седмата раса. Треската за злато ще сублимира в “треска” за търсене и прилагане на Словото Божие.
[3:14] И на ангела на Лаодикийската църква напиши: тъй казва Амин, верният и истински свидетел, началото на Божието създание:
[3:15] зная твоите дела: ти не си ни студен, ни горещ; о, дано да беше студен или горещ!
[3:16] Така, понеже си хладък, и нито горещ, нито студен, ще те изплювя из устата Си.
[3:17] Защото казваш: «Богат съм, разбогатях и от нищо не се нуждая, а не знаеш, че ти си злочест и клет, сиромах, сляп и гол»-
[3:18] Съветвам те да си купиш от Мене злато през огън пречистено, за да се обогатиш; и бяло облекло, за да се облечеш и да се не виждат срамотите на твоята голота, и с очна мас намажи очите си, за да виждаш.
[3:19] Които Аз обичам, тях изобличавам и наказвам. И тъй, бъди ревностен и се покай.
[3:20] Ето, стоя пред вратата и хлопам: ако някой чуе гласа Ми и отвори вратата, ще вляза при него и ще вечерям с него, и той с Мене.
[3:21] На оногова, който побеждава, ще дам да седне с Мене на Моя престол, както и Аз победих и седнах с Отца Си на Неговия престол.
[3:22] Който има ухо, нека чуе, що Духът говори на църквите.
[3:15] зная твоите дела: ти не си ни студен, ни горещ; о, дано да беше студен или горещ!
[3:16] Така, понеже си хладък, и нито горещ, нито студен, ще те изплювя из устата Си.
[3:17] Защото казваш: «Богат съм, разбогатях и от нищо не се нуждая, а не знаеш, че ти си злочест и клет, сиромах, сляп и гол»-
[3:18] Съветвам те да си купиш от Мене злато през огън пречистено, за да се обогатиш; и бяло облекло, за да се облечеш и да се не виждат срамотите на твоята голота, и с очна мас намажи очите си, за да виждаш.
[3:19] Които Аз обичам, тях изобличавам и наказвам. И тъй, бъди ревностен и се покай.
[3:20] Ето, стоя пред вратата и хлопам: ако някой чуе гласа Ми и отвори вратата, ще вляза при него и ще вечерям с него, и той с Мене.
[3:21] На оногова, който побеждава, ще дам да седне с Мене на Моя престол, както и Аз победих и седнах с Отца Си на Неговия престол.
[3:22] Който има ухо, нека чуе, що Духът говори на църквите.
Ето и едно любопитно тълкуване на името «Лаодок» - персонаж от античната митология, - на чието име е бил кръстен град Лаодокия в Елада. Етнопсихолозите сами ще забележат връзката межу Америка и това име:
ЛАОДОК
Происхождение: Греческое Принадлежность: Мужское
Значение: Лаодок - сын Антенора (Има обаче поне още петима с това име в античната митология, като истинският герой, на когото е кръстен град Лаодокия, е Лаодок, синът на Ехем и Тимандра. Това обаче не изменя основното значение на името, разтълкувано в тази статия - б.п.).
Анаграмма имени: кодола, колода
Ближайшее к анаграмме имени: доклад, доклада, долька, кадол, клода, колодка, лодка, оклад, оклада
Замена гласных имени: ладка, ладке, ладки, ладку, лодка, лодке, лодки, лодку, лодок, лудок
Теософский корень имени (отражает Душу): 63=9 Как число имени 9 требует от своего подопечного преданности высокой цели, таланту и призванию, а также щедрой отдачи того, чем одарила его природа. Так как все они пользуются авторитетом, могут быть лидерами, то должны руководствоваться при этом справедливостью, не отступать от тех высоких идей, которые провозглашают. Им не следует мельчить, прибегать к непочтенным действиям или к несвойственному им поведению, чтобы не потерять ни преданности, ни уважения, которые они завоевали. Для себя они не должны требовать больше, чем им причитается, и не требовать от других то, на что они не способны. Они должны усмирять себя, отказаться от излишней гордости и эгоизма, самомнения и высокомерия. И признавать достоинство и права других людей.
Теософский корень гласных (отражает сокрытый Дух): 6
Теософский корень согласных (отражает тело): 3
Теософский корень согласных (отражает тело): 3
Сигнатуры к числу т. к. 9:
Планета: Нептун.
Стихия: Вода, холод-влажность.
Зодиак: Стрелец, Рыбы.
Цвет: Аквамариновый, морской зеленый.
День: Четверг, Пятница.
Металл: Редкоземельные металлы, платина.
Минерал: Топаз, аквамарин.
Растения: Виноград, мак, розы, шафран, плакучая ива, водоросли, грибы, кувшинка, белена, конопля.
Звери: Глубоководные рыбы, кит, чайка, альбатрос, дельфин.
Имя как фраза:
Л Люди
А Аз (Я, Мне, Себе, Себя)
О Он (О, Об)
Д Добро
О Он (О, Об)
К Како
Интерпретация значения букв имени:
Л - тонкое восприятие красоты, артистические (художественные) таланты, стремление поделиться знаниями и ощущениями с партнером. Предупреждение своему владельцу не тратить жизнь впустую, найти свое истинное назначение.
А - символ начала и желание что-то начать и осуществить, жажда физического и духовного комфорта.
О - глубокие чувства, умение обращаться с деньгами. Для полноты реализации, однако, человек должен понять свое предназначение. Присутствие этой буквы в имени показывает, что цель ему предуготована и нужно воспользоваться своей богатой интуицией, чтобы выделить ее из суеты существования.
Д - размышление, обдумывание перед началом дела, ориентация на семью, готовность помочь, иногда капризность. Часто - способности экстрасенса.
О - глубокие чувства, умение обращаться с деньгами. Для полноты реализации, однако, человек должен понять свое предназначение. Присутствие этой буквы в имени показывает, что цель ему предуготована и нужно воспользоваться своей богатой интуицией, чтобы выделить ее из суеты существования.
К - выносливость, происходящая от силы духа, умение хранить секреты, проницательность, жизненное кредо "все или ничего".
Интерпретация букв предоставлена Величко Ф. К., статья: "Что в имени тебе моем?".
Интерпретация букв предоставлена Величко Ф. К., статья: "Что в имени тебе моем?".
Както е известно, самата богиня Атина се въплъщава в Лаодок в хода на митологическите действия, а това също е един мост към разбиране душата на Америка. Това съответствие на имената в случая обаче може да има само кабалистичен смисъл, той като истинският Лаодок, на чието име е кръстен град Лаодокия, е именно синът на Ехем и Тимандра. Той е един от героите, участвали в похода към Тива. На Немейските игри той победил в състезанието по мятане на копие. Далекобойните ракети на Америка, кацането й първа на Луната (ако не е филмов монтаж...) също могат да се свържат митологически с този талант на Лаодок...
Ето и сведения за древния град Лаодокия. Сходството с Америка е очевидно:
Лаодокия, была богатым городом в Малой Азии, основанным Антиохом 11 (262-246 гг. до Р.Х.), а также главным городом "района" "Семи церквей в Лени". Город расположен на одном из больших азиатских торговых путей, что обеспечивало его большое коммерческое процветание.Лаодокия была главным центром банковского дела. В 51 г. до Р.Х. Цицерон, на пути в свою сицилийскую провинцию, получил там деньги по чеку. Без сомнения, богатые банковские фирмы в 60 г. по Р.Х. финансировали отстройку города после большого землетрясения. Лаодокия отказалась от предложенной сенатской помощи. Город был "богат, разбогател и ни в чем не имел нужды" (Отк. 3:17). Ликийская долина приносила лощеную черную шерсть, из которой выделывалась черная одежда и ковры, за счет чего город стал известен. Лаодикия была также центром медицинской школы и выработки коллирия - известной целебной мази для глаз. Критический стиль апокалиптического письма к Лаодикии, вероятно, имеет в виду эти занятия. Город был известен источниками теплой воды, содержащей соду; из соседнего Хиераполя теплые источники текли в реку Меандер. Подача воды для Лаодикии также шла с Иераполя. Вильям Рэмзи предполагает, что уязвимость, вместе с опасностью, которой подвержен город, и с его богатством, были причиной роста духа компромисса и любви к жизненным благам, что и было основанием того, что Церковь была порицаема в книге Откровения. Под управлением Диоклетиана, Лаодокия, все еще богатая, стала главным городом провинции Фригии.
(ttp://newgen1970.narod.ru/gelley/068.htm)