Книга 41

 

4.V.150 (2014)

Западна Рила

 

ЧОВЕШКИТЕ ВЪПЛЪЩЕНИЯ НА БОГА

(60 МИЛИАРДА КЪМ ЗЕМЯТА В ПЕТОТО ИЗМЕРЕНИЕ)

 

ПОРЕДИЦА "БЕЛИ ДОСИЕТА"

(ХОРА С ДУША)

Одри Хепбърн

 

(въплътен серафим от рубинен клас)

 

 

Този  път ще си припомним още един ангел на земята, по случай рождения й ден днес - английската  актриса Одри Хепбърн, родена в Белгия. Тя е считана за най-красивата жена на всички времена.

  Като българи, ние имаме предимството да сверяваме часовника си с Едного, Който ни е хвърлил светлина по всички въпроси. За души като Одри Той е казал, че ако един ангел иска да се върне на небето, той непременно трябва да се влюби. Друг път е казвал на учениците си, че би желал да имат много любовни романи. Това не е в противоречие с Учението Му, в него има всичко за всички.

 

 

Едно от твърденията в това Учение е, че няма нито един човек или ангел в цялата история на Битието, колкото и грешки да е правил, който да не е лично сам Бог на земята. Ние ежедневно се срещаме с въплъщенията на Бога като човек, без да подозираме това. Ето защо, не можем да не изпитаме любов и дълбоко уважение и към прекрасната Одри Хепбърн – може би наистина най-красивото лице на Бога на тази планета в женските Му въплъщения. Още съвсем малко й трябва във формата на ухото, за да избегне в бъдеще ямите, в които попадна през сегашния си живот. 

 

 

Допуснал е в случая да даде и поредния Си урок, както прави с всяко свое идване тук под формата на "обикновен човек". Един голям руски писател казва, че "обикновен човек няма". Необикновеното във всяко същество с дух и душа е именно сам Бог, лично Бог в една от безбройните Си форми във вселената. Обаче Бог има не само перфектна страна, но и една много странна, неразбираема за нас. Въплъщавайки се във всеки човек с душа без изключение, Той играе и ролята на несъвършен, грешен, невежа, за да изучаваме законите на живота и последствията от различните ангелски и човешки вкусове и теории. Така и Одри, поради едно малко несъвършенство във формата на ухото си и формата на носа си, колкото и да е красива, даде урок на човечеството откъде идва отклонението в някои случаи и как човек може да не остарее и да си отиде преждевеменно - да остане съвършено млад, здрав и красив до 120-годишната си възраст и много повче. Това важи не само за нея, но и за всички нас. Всеки представя различен аспект на Божията красота и съвършенство, но и различни аспекти на отклонението, за да можем да се учим на живо. 

 

 

Грешките ни обаче, грешките на хората не може да са повод да разлюбим Бога, когато общуваме с Него в някоя от безбройните Му роли като човек, да престанем да Го обожаваме и уважаваме безкрайно. С благоговение и преклонение пред всеки човек с душа, ние всъщност проявяваме това към Този, Който се е маскирал зад тази форма. Когато се обръщаме към любимия, ние му казваме: "Благодаря ти за сладкото, но ти благодаря и за горчивото, тъй като то е твое, а аз те обичам! Затова твоето горчиво е по-сладко за мен и от най-сладкото на който и да е друг човек, ангел или бог! Освен това, то ми дава възможност да проверявам постоянно себе си дали съм от хората с душа, тъй като горчивото от теб и връзките ти с други хора не ме карат да те обвиня, да те отпиша и повече никога да не те търся. А това значи, че още от първия миг моята обич към теб е била именно към тебе и към твоята душа, а не към мен самия."

Многото любовни романи и грешки и на Одри Хепбърн и нейните скърби и страдания, както при почти всички артистични въплъщения на Бога, не отнемат нито за миг възхищението ни към нея, тъй като това е възхищение към самия Него. 

Именно затова и точно в тази светлина вече ни звучат съвсем внятно думите от една знаменита реплика с обръщение към Бога в женски род: "Колко си красива, Господи!"

 

 

И наистина, ще минат векове, ние ще бъдем свидетели и участници именно в такива диалози. Героят ще казва на героинята  нежно:

 - .Обичам те, Господи, слушам Те, Господи, прав си Господи, благодаря ти, Господи за всичко, което преживях с Тебе и научих от Тебе!!

 

И героинята ще му отвръща със същото. На 120 или 1200 години, те ще изглеждат като на 20.

 

Защото ще са гравирали със златни букви в духа и сърцето си финала на една приказка на Бога от въплъщението му като Ханс Кристиан Андерсен. Продал дядото коня за кош гнили ябълки, а бабата му казала с щастлив възглас:

 - Как? Какво каза? Не, сега аз трябва да те разцелувам - извикала бабата. — Мое мило, добро мъжленце! Чуй какво ще ти кажа. Тая сутрин ти тъкмо замина - и аз почнах да мисля с какво да те нагостя като се върнеш. Хубаво ще бъде да опържа яйца с лук, казах си. Яйца имаме, само лук липсваше. Отидох при жената на учителя - зная, че те имат всякакъв зеленчук, - но тя е голяма скъперница. Помолих я да ми заеме малко лук, а тя: „Да ти заема ли? У нас в градината няма нищичко, няма дори и една гнила ябълка!“ Ето, сега аз мога да й предложа не една, не десет, а цял кош гнили ябълки! Ех, че смях ще падне, мое сладко мъжленце! — и тя целунала отново стареца по устните.

— Гледай ти какви чудеса! — извикали в един глас англичаните. — Работата отишла от зле на по-зле, а на тях все им весело... За такова чудо не ти е жал и пари да дадеш.

И те наброили на стареца четвърт крина жълтици, загдето бил получил целувки, вместо бой...

 

ТОВА е цялата приказка. Аз съм я слушал още когато бях дете. Сега и ти я чу и ще знаеш, че „каквото стори дядо — все е хубаво“.

 

 

Живот и вдъхновяващи изказвания на Одри Хепбърн

 

 

Една от най-харизматичните, красиви и стилни икони на американското кино и до днес си остава неповторимата Одри Хепбърн.

Личният ѝ стил е отличителен белег на една епоха и истинско вдъхновение за милиони жени. Модна и филмова икона, Одри е вечна със своите думи, които подтикват толкова много жени да покажат истинската си красота.

Тя приличала на ангел, пратен от небесата, за да дарява любов. Блестящата кинопринцеса търсела много години мъжа, способен да оцени този дар. И никога не слушала доводите на разума.

Сякаш целият свят принадлежал на миниатюрната танцьорка с бездънни очи. Одри работела като фотомодел, играела и в едно шоу. Поканили за ревю и френския певец Марсел льо Бон. Виждайки Одри, той си загубил ума - пишел й любовни стихове, подарявал й цветя. Трогателният младеж покорил сърцето на девойката:

 

 

На едно парти тя се запознала с британския женкар и бизнесмен Джеймс Хенсън. Той умеел да ухажва красиво, а Хепбърн мечтаела за истинска любов... След тази вечер двамата почти не се разделяли. "Това беше любов от пръв поглед! - уверявала Одри. - Искаше ми се да зарежа професията си, за да съпровождам Джими навсякъде": 

 

      Разделяйки се с Хенсън, Одри отишла на снимките на филма "Сабрина". Там се запознала с актьора Уилям Холдън, в когото скоро се влюбила безумно. Той имал съпруга и две деца, но това не попречило на чувствата й.

Хепбърн подхождала идеално за ролята на принцеса Ана в "Римска ваканция", където за един ден се превръща в обикновено момиче. Целият вид на актрисата излъчвал аристократизъм. Но Одри имала и други качества – непосредственост, дружелюбие. Запознавайки се с партньора си във филма Грегъри Пек, тя невинно го целунала по бузата. И веднага тръгнали слухове за любовна връзка... 

 

 

На една светска вечеря, Грегъри Пек я запознал с американския актьор Мел Ферър. Цяла вечер те говорили за творчеството и се разделили, уговаряйки се да играят заедно в някоя харесваща се и на двамата пиеса. Ферър удържал на обещанието си, намирайки за себе си и за Одри пиесата "Ундѝна". В началото на репетициите Хепбърн разбрала, че се е влюбила... Образованият Мел изглеждал надежден и сериозен. Романът на дъщерята й хвърлил майка й - баронесата - в ужас. Мел Ферър бил 12 години по-възрастен, три пъти женен и имал четири деца...

 

,

 

Аз съм се родила с огромна потребност от привързаност!" - повтаряла Одри.  

След два аборта, Одри почти престанала да вярва, че някога ще стане майка. Често изпадала в отчаяние и Мел започнал да се уморява от депресиите й. Семейството било спасено от раждането на дългоочакваното бебе - сина им Шон.

 

      По време на снимките за филма "Двама на пътя",  Хепбърн почувствала симпатия към актьора Албърт Фини. По всякакъв начин отричала слуховете за любовна връзка с него, но блестящите й от щастие очи говорели по-красноречиво от всякакви думи. Албърт накарал любимата си замалко да забрави вечно мърморещия си мъж...

И... отново без ум...

 

След четиринадесет години брак, Одри и Мел решили да се разведат. Останала сама, Одри изпаднала в депресия. Силно отслабнала и изглеждала толкова уморена, че приятелите й я посъветвали да си вземе почивка. Такова чудовищно количество години само с една и съща физиономия наоколо няма как да не ни се отрази... Така казва и споменатият Българин в началото на разказа ни за този юбилей: "Няма по-голямо нещастие за човека от това, цял живот да му се метлярка една и съща физиономия пред очите".

 

По време на пътуване по гръцките острови, Одри срещнала Андреа Доти - психиатър, специалист по женските стресове. Актрисата флиртувала с доктора, но не гледала на него като на сериозен почитател - Андреа бил девет години по-млад. Тя обаче не устояла на чара му, и следвайки отново повелята на сърцето си, безумно се хвърлила в обятията му. Естествено, новото влюбване мигом възвърнало младостта и красотата й, което личи от всичките й сърдечни романи, снимки и филми.

 

Семейството на Доти изпаднало в ужас, научавайки за романа на 30-годишното им "момченце" с актрисата. Но Одри, гостувайки им на Коледа, покорила богатите аристократи. Те също й харесали. След сватбата, Одри и Андреа отишли в Италия. Той бил нежен, сприятелил се с Шон, но скоро плъзнали слухове за неговата невярност. Бракът не променил навиците на темпераментния италианец...

 

 

След раждането на сина си Лука, когото бута тука в количката, Одри задълго оставила работата. Разбирала, че бракът й е обречен, но самотата я плашела. Затваряла си очите за изневерите на съпруга си, надявайки се да спаси семейството си.

 След няколко години без киното, Хепбърн се върнала на екрана. Все по-често напускала дома си, а след като Андреа едва не бил отвлечен в Рим, се зарекла да не се появява в Италия и заминала за Швейцария, която винаги й служела като сигурно убежище.

Разделяйки се с Андреа, Одри се хвърлила да спасява кариерата си. Но времената се били променили, киноиндустри ята имала нужда от нови героини и актрисата чувствала това. На 60 години тя изиграла последната си роля - на ангела във филма на Стивън Спилбърг "Винаги". 

Неизбежно е един ангел да не играе себе си, когато има възможност да си избира ролите.

Сбогувайки се с киното, Хепбърн се заела с благотворителност. Отново легитимация на въплътен ангел, на серафим, илухим, елохим. Същите снимки виждаме и с елохима Алберт Швайцер, и с още много въплъщения на Бога на земята.

 

Тя почти се примирила със самотата... Но веднъж, на вечеря у приятели, се запознала с актьора Робърт Уолдърс. Той тежко преживявал смъртта на съпругата си, актрисата Мърл Оберон. Одри също тъгувала.

 Робърт се увлякъл по нея веднага, а тя сметнала, че е намерила страхотен приятел. Влюбвала се постепенно, свиквайки с неговото постоянно присъствие, с умните му съвети, с нежността му.

Хепбърн представила Боби на майка си и - о, чудо! – ба-ронесата за първи път одобрила избора й. Майка с душа разпознава първа истинския партньор за детето си и се съпротивлява на всички други. "Любовта се оказа за мен напълно неочаквана - признавала Одри. - Чувството ме навести, когато вече се бях отчаяла да намеря своя истински мъж!" 

Одри и Робърт живели щастливо девет години. Приличали си много - доброжелателни, спокойни, обожаващи цветята и дългите разговори. Когато станало ясно, че любимата му е нелечимо болна, Боби както можел я отвличал от мисълта за смъртта.

Напускайки този свят, великата актриса благодарила на съдбата за срещата с човека, за когото била мечтала от млада. За човека, който не престанал да я обича дори когато сърцето на крехкия ангел от света на киното спряло да бие за този й живот.

 

 

Така става, когато един серафим, обречен да се влюбва непрестанно, най-после се спре на любим с възможно най-сияйна монада, който осветява цялата вселена. Нали серафимната йерархия единствена прониква едновременно и духовния, и божествения свят и поддържа с чувствата си мирозданието да не рухне? Така или иначе, пряката връзка на любовните същества с Бога рано или късно ги пробужда за човека, който им е определен и с когото са свързани от Вечността.

Началните думи тука "така става" имат двойно значение. От една страна, спирайки се до края на живота си на един възлюбен по най-високата съвместимост и най-високия идеал, серафимът има шанс да възкръсне в илухим божествено същество. От друга страна обаче, с това той приближава сетния си час на дадена планета, тъй като, според законите на Битието, човек трябва да се влюбва в нов обект всеки ден, както всеки ръководител на дадено общество, ако има душа, трябва да ползва мандат само един ден или максимум едно денонощие, ако не иска да умре. Ние всички си отиваме от гангрените на амбициите си или предозиране на розовото:

http://www.neobyatnotogovori.com/?idpub=1306&book=38

 

На снимката й розовото стои перфектно, но ако това предозиране е сърдечно и е за повече от едно денонощие, за някои същества то е бързо или бавно самоубийство, истинска трагедия. Обаче кое възкресение до този момент не е минавало през Голгота? За сметка на това, когато серафимът стане илухим, се изпълняват думите на Бога, т.е. Христос, казани във въплъщението Му в Емануил Сведенборг: в Битието има двойки, които са в божествена брачна любов през цялата Вечност и не им е необходим отвънка никой друг. Пълнотата на щастието им  е абсолютна, тъй като всички същества и вселени са вътре в тях. А че над тях има елохими и зелохими - това вече е друг въпрос, който се изяснява в Словото.

 

Ето мъжете на Одри Хепбърн в този й живот – поне тия, които е успяло да идентифицира обществото...

Марсел льо Бон, Джеймс Хенсън, Уилям Холдън, Грегъри Пек

 

Мел Ферър, Албърт Фини, Андреа Доти, Робърт Уолдърс

 

Ако питате църквата, тя ще е на мнение, че тази грешница ще се пържи вечно в ада. Но не се знае дали вече от отдавна Одри Хепбърн не е някъде по върховете на рая и даже още по-нависоко. Всеки от мъжете й е с душа, с монада, а Грегъри и Робърт са с нещо много повче от монада.

       Разгледайте всички достъпни снимки в интернет на избраниците на Одри Хепбърн или поне на най-важните мъже в живота й, които виждате тука и видяхте по-горе. Има ли някой непървокласен? Тя е рубинен серафим, друго ни й е възможно. Съществуват и други представители на тази най-висока духовна йерархия - океански, изворни, речни, блатни и даже "помийни" серафими... Съществата, за които те се жертват, почти никога не отговарят на журналните представи и често са много окаяни, но често са и по-напред в еволюцията, понеже са си избрали по-обикновен костюм от гардероба на вселената. При водните разновидности на серафимното царство естетическият егоизъм не е на първо място, макар и да копнеят за красота с цялата сила и мощ на душата си и чес-то се отчайват до смърт от липсата й. При тях обаче ухото стои малко по-ниско на главата, горе е оформено по друг начин, а и Камперовият ъгъл и формата на темето им са по-различни.

 

        Отворихте ли вече "Предозиране на розовото"?...

 

Ето какво казва великата Одри:

"Вярвам в розовото! Вярвам, че смехът е най-добрият начин за горене на калории. Вярвам в целувките, в многото целувки! Вярвам в това да бъдеш силен, когато нищо не е наред. Вярвам, че щастливите момичета са най-красивите момичета. Вярвам, че утре е нов ден и вярвам в чудеса."

 "За красиви очи търси доброто в другите; за красиви устни изричай само мили думи; а за хубава стойка върви с мисълта, че никога не си сама..."

 "Красотата на жената не е в лицето, истинската красота на жената е отразена в душата ѝ. Тя е грижата, която тя дава с любов; страстта, с която го прави. Красотата на жената расте с отминаващите години."

 "Красотата на жената се вижда в очите ѝ, това е вратата към сърцето ѝ - там, където живее любовта."

"С годините ще откриеш, че имаш две ръце – една за да помагаш на себе си; и втора - за да помагаш на другите."

 "Най-важното нещо е да се наслаждаваш на живота си - да бъдеш щастлив. Само това има значение!"

 "Обичам хората, които ме карат да се смея. Мисля, че това е нещо, което харесвам най-много - да се смея. Смехът лекува много болести. Може би е най-важното нещо у човека."

 "Веднъж чух една мисъл: „Щастието е здраве и понякога е много кратко“. Иска ми се да го бях измислила аз, защото е много вярно."

 "Никога не съм виждала себе си като икона. Каквото е в главите на другите хора, със сигурност не е в моята. Аз просто си върша работата."

 "Родена съм с огромната нужда да бъда обичана и ужасното желание да раздавам любов."

 "Ако трябва да съм честна, ще призная, че все още чета приказки. Харесват ми повече от всички останали четива.”

 

И така, мила Одри, да погледнем по случай рождения ти ден небомига ти:

       - Говòри ли ви нещо това, че всичките й планети без Сатурн са под хоризонта? Може ли да бъде вятърничева при това положение? - Какво ще кажете за доминанта Нептун в Лъва (рубинните серафими), точно на върха на седми дом? Рубинна янтрѝнка познаваме, но рубинен серафим е нещо още по-рядко.

          - Защо не е дебела, след като Луната й е в Риби в първи дом? А съвпадът на Слънцето й с Юпитер в Телеца във втори дом какво дава? Уран и Венера в Овена какво дават? И какво Марс и Плутон в Пети дом в Рака?

       Да погледнем какво казват Сабианските сивмволи и великият Дейн Ръдиар, колкото и той да е сложен и абстрактен:

      НЕПТУН Е АСТРОДОМИНАНТАТА Й - ЛЮБОВ КЪМ ВСИЧКИ И ТОТАЛНА НЕВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ СЪПРОТИВИ НА ЛЮБОВТА

 

     Фаза 149 (29° от Лъв). От вълните на океана се повява русалка, готова да се прероди в човешка форма. 

     Ключ: стадий, в който интензивната чувствена интуиция, издигаща се от безсъзнателното, е вече почти готова да се превърне в съзнателна мисъл.

       Русалката персонифицира стадий на осъзнаването, едва започнал да се отделя от вечно подвижния и неуловим океан на колективното Безсъзнателно, но вече наполовина формулиран от съзнателния ум. Всеки творец - мислител или артист – е изпитал особения микс от приповдигнатост и вълнение, типични за този стадий. Дали спонтанното чувство ще се удави, ако се върне назад в безсъзнателното – или непонятният импулс ще избие навън и ще изпита потребност да се въплъти в ясно осъзнаване или в някаква конкретна художествена форма? Този градус на Лъва ни разкрива, че пламъкът на желанието за ясна реализация и утойчива форма има шанс да подхрани корените на един брилянтен начин на самоизява. Безсъзнателната енергия на този архетип става съзнателна в самия творец, чрез когото Космическата Любов търси осезаема проява в ЧОВЕШКАТА любов... Цялата дочовешка Вселена се стреми към ЧОВЕШКИЯ стадий на ясното и устойчиво осъзнаване! Този велик еволюционен стремеж, тази вулканична жажда за истински и конкретен живот със всичка сила се изразява в символа с русалката, копнееща за човешко въплъщение – жаждата за устойчива форма и утойчивост.

 

            Да не забравяме, че Нептун е устойчив в любовта, а не в обвързването! 

     СЛЪНЦЕ - ОТ КАКВО ЖИВЕЕ ОДРИ И С КАКВО ДАВА ЖИВОТ НА ДРУГИТЕ:

 

     Фаза 44 (14° от Телец). Деца играят на брега, а една молюска пълзи по края на водата. 

       Ключ: възвръщане към простите радости на живота за обновяване на жизнените сили. Тази донякъде двусмислена картина показва как могат в индивидуализирания ум да се съчетаят разнородни действия. Съзнанието на социализирания човек действа на две нива, при тясно взаимодействие на ума с това, което става в несъзнателната му сфера (морето). Естествените импулси са наполовина съзнателни, наполовина несъзнателни - на границата на мокрия пясък, отчасти заливан с плитки вълни. Децата в това време играят игри, изискващи социокултурно въображение. Тежко натовареният носач трябва да си разрешава понякога като детето да отпуска несъзнателните, но естествени импулси. Поне от време на време, за да възстановява силите си. Човек не трябва да се претоварва. Призивът на този стадий е да бъдем в тесен контакт с природните енергии и простите удоволствия, верни на девиза „Живей - и дай и на другите да живеят”.

      МЕРКУРИЙ В ІV ДОМ В БЛИЗНАЦИ: ВСЕОТДАЙНА ИНТИМНА ЛЮБОВ, ПРОЯВЕНА С ГОЛЯМА МОБИЛНОСТ И КОМУНИКАТИВНОСТ:

     Фаза 61 (1° от Близнаци). Лодка със стъклено дъно, през което  се виждат чудесата на морското дъно.

 

       Ключ: откриване на подсъзнателни енергии и глъбинни психически структури.

           В относителната безопасност на "лодката", индивидът може да се научи да осъзнава скритите съдържания на човешкото колективно Несъзнавано, но само ако тази лодка, т.е. егото му има прозрачно дъно. Съзнателният ум трябва поне малко да почне да вижда общочовешкото. На този етап не може да се очаква човек да стане напълно открехнат за него, той все още има псхически задръжки, обаче започва да проумява какво става навън в широкия свят. Ето защо, в този първи стадий на осъзнаане може да се говори предимно за ВИЖДАНЕ на външния свят, но не и за самовпускане в него. И все пак, това е голямо откритие за личността, която вече е способна да се изумява от гледката, която за пръв път й се разкрива: „Ах, преди аз нямах и грам понятие, че съществува такова нещо! Толкова е възхитително и прекрасно!”

         Тук сабианският символ и Дейн Ръдиар илюстрират съвършено едно немалко количество хора от типа на Одри Хепбърн, предимно жени, които вече добиват ясновидство за начина на живот в Свободната Вселена, но не смеят да се впуснат смело в него. Това е, защото все още са обсебени от илюзии за нормалността и нравствеността на човешкия брак и от паразита на чувството за дълг към егоисти. Те упорито си представят, че в брака може да се удовлетвори викът на душата. Женят се последователно за цели серии от съпрузи  и всеки път правят честни, героични опити за обзавеждане и стабилизиране на поредната лична подводница, защитена и от общественото мнение. Като смени местожителството си и плати на попа, съвестта на такъв човек за известно време няма никакъв проблем... Обаче такива богати психики с вече проглеждащо подсъзнание и свръхсъзнание почват редовно да изпадат в неуправляеми делириуми от илюзии за личен оазис, прекъсвани от поредното влюбване в нещо друго и някой друг навън, и взривната потребност от приключения, риск и свобода. Това постоянно дава на късо в сърцето им, искрата на Божественото хронично изпепелява нравствения апарат на цитатите и задръжките в кората на мозъка им. Един ден виждаме касавеца или красавицата изведнъж рухнали за няколко години и все още пържещи се болезнено в маслата на „съвестта” и терзанията за Истина, Свобода и Любов със всичка сила.

       Тук ще предам по памет почти автентично няколко изказвания на Учителя Беинса Дуно от различни беседи, обединявайки ги на едно място:

       ВИЕ КАКВО СИ МИСЛИТЕ, КАК СИ ПРЕДСТАВЯТЕ ВАШАТА ЧОВЕШКА ВЯРНОСТ И ПРЕДАНОСТ КЪМ НЯКОЙ СМЪРТЕН В ЕДНО ПРЕРАЖДАНЕ, СЛЕД КАТО В СЛЕДВАЩОТО И ПО-СЛЕДВАЩОТО И ВЪВ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ВСЕКИ ПЪТ СЕ ЖЕНИТЕ ЗА РАЗЛИЧНИ ХОРА?... ДА НЕ МИСЛИТЕ, ЧЕ ЗА БОГ НЕ Е ВСЕ ЕДНО ДАЛИ ГИ СМЕНЯТЕ ЗА 50 ИЛИ ЗА 500 ГОДИНИ? ТАКА ЧЕ ВЪОБЩЕ НЕ СИ ВЪОБРАЯВАЙТЕ, ЧЕ СТЕ „МОРАЛНИ” И „НРАВСТВЕНИ”, АКО В ЕДИН ЖИВОТ СТЕ БИЛИ САМО С ЕДИН ЧОВЕК, ОСОБЕНО АКО И ДВАМАТА НЕ СТЕ ЖИВЕЛИ ЧИСТО И ХАРМОНИЧНО. ОЩЕ ПОВЕЧЕ, ЧЕ СПОРЕД КОСМИЧНИЯ ЗАКОН, АКО СТЕ ЖИВЕЛИ С НЯКОГО ДОРИ ПОЛОВИН ВЕК В ПЪЛНО РАЗБИРАТЕЛСТВО, НО НЕ СТЕ БИЛИ СВЪРЗАНИ С БОГА И ОТ БОГА И С ЯТАТА МУ, ВИЕ ПОВЕЧЕ НИКОГА НЯМА ДА СЕ СРЕЩНЕТЕ ПРЕЗ ВЕЧНОСТТА! 

       СЕВЕРЕН ЛУНЕН ВЪЗЕЛ В ТЕЛЕЦА в Трети дом: откриване на конкретните сродни души от родното ято и заживяване с тях в неразривно братство – ето задачата на това нейно  прераждане, за да направи крачка напред в еволюцията си.

 

       Фаза 52 (22° от Телеца). Бял гълъб, летящ над вълнуващи се води.

    Ключ: духовно вдъхновение, обхващащо индивида след преодоляването на всяка криза. Тук ние виждаме и символа на ръководството. Гълъбът над водите ни напомня историята с Ной и дъгата. Ной е посрещнал мъжествено своята лична криза и кризата на човечеството, подчинявайки се напълно на божествените повеления. Когато изпитанието приключило, той получил знамението с гълъба. Това е знамение на Светия Дух, възвестяващ един нов Промисъл. Тази символична сцена може да бъде отнесена кам един личен кризис, причинен от емоционален трус или нахлуване на безсъзнателни сили и импулси в съзнанието, стига да е правилно посрещнат и преработен. Това обаче не се дължи на някаква култура или теории, а е ритъмът на космични, предопределени от БОГА цикли, увенчани в заключителния си акорд с един жив и конкретно значим символ – НАГРАДА ЗА ВЕРНИЯ.

       Както казахме – верният на ЛЮБОВТА, а не на обекта.

        ЮЖНИЯТ Й ВЪЗЕЛ Е В ДЕВЕТИ ДОМ В СКОРПИОНА - Талантите и мотивите й от миналото като ярко изявена в света в предишните прераждания, сега трябва да са й само средство, но не и цел и начин на живот - инак ще я погълнат. Символът на 22 градус е защита на природата.

       Ако след работа тя не се прибира при СВОИТЕ СИ, има опасност някой външен да я уцели и нарани, както се случи в сегашния й живот. Белият гълъб над вълните оцелява, само защото все пак следи Водача и обикновено е плътно с Ятото - САМО С НЕГО лети и гнезди всякога. Освобождаването на агресивните групови мъжки инстинкти, както вижда този градус Дейн Ръдиар, е крайно опасно за белия гълъб, макар и ловът да е нещо като клапан за изпускане на пàрата, която инак може да взриви котела или да подтикне към война. 

       За Марсел льо Бон засега не може да се каже нищо, понеже почти няма данни за него в интернет, освен че е роден в Белгия през 1936 г. Въпреки че са се омесили в пикантните сосове на кабаретата (едно от заглавията там е за един скеч, който двамата са пели танцували цели 433 пъти...), любовта им изглежда чиста и като че ли са сродни души. 

     Индустриалецът Джеймс Хенсън (James Edward, Baron Hanson) е по-известен - роден е в Англия на 20 януари 1922 г. Една година е бил с Одри. Имат тригон между асцендентите, неговият Меркурий квадратира Слънцето й, Венерата му прави квадрат с Нейната Венера и опозиция с нейния Марс, неговият Юпитер квадратира нейния Плутон, Сатурн му е в опозиция с нейния Уран. Луната й е в точен съвпад с неговия Уран, Слънцето й квадратира неговия нептун - и т.н. Ако Одри имаше понятие от астрология, би си направила изводите, че са се привлекли само по две линии - почти всичко останало са „нерегулирани кръстовища и червени светофари”.

            Исках за изчерпателност да я сравня астрологически и с другите й мъже, но в момента едно пиленце ме спира и казва:

 

         "Хайде, стига толкова, не си губѝ повече времето! Ще ти го кажа и без астрология: измежду осемте, за които знаеш, Бог й бе определил възможности за щастие само с Грегъри и Робърт. С първия можеха да бъдат абсолютно щастливи, ако не бяха се разминали, а с втория все пак се получи сносно. Така е, когато човек слуша сърцето си."

 

          В този миг позвъня телефонът за аварийна ситуация и тръгнах веднага да гоня рейса. Като се върнах, поисках разрешение да довърша расъжденията си с няколко думи за споменатите двама мъже на Одри - и се разреши. Не че ще има наказание, но ако човек пита и слуша, ще мине по преките пътища.

             Лично на мене най-много ми се искаше Богиня Одри да се бе съединила завинаги с Бог Грегъри Пек... За разлика от Джеймс с 4 квадратури и 2 опозиции към нея и само 1 съвпад и 1 тригон, те имат 4 важни съвпада в синастрията си и 4 хармонични аспекта, срещу 4 проблемни (учебни, еволюционни).

           "Давам" я с уговорки и на първата й любов - лиричния Марсел - и на симпатягата Албърт Фини, когото запомнихме с много смях и добро чувство от "Раждането на Майло" в ролята на дядо му, който бе пуснат от горния свят на земята заедно с него, за да го кандърдиса да се роди... И успя...

       Фактът обаче, че Одри е намерила пълното щастие на склона на годините си с Робърт Уолдърс се подчертава и от уникалната им синастрия: 16 хармонични аспекта срещу само един негативен! Ако въобще е негативен, тъй като опозицията е всъщност диаметърът, а той единствен минава през Центъра – Двете Сродни Души! Това, че една година след смъртта й той си намира нова любима и след година още една, не може да затъмни с нищо тази голяма и изключителна любов. Още две въплъщения на Бога за един артист са нищо пред нейните минимум 7 до този момент, плюс стотиците хиляди горещо влюбени в нея във въплъщението на Бога като богинята "Благородна Сила” (Audrey), „Пламтящата от Щастие изгора" (Hepburn). Това е нашият свободен превод само по звучене на фамилното й име, въпреки че на англо-шотландски буквално значело "могила"... Но означава и "хълм", затова ние ще вземем това му значение: "Хълм на Благородната Сила"... Дават и друг превод на Hepburn: "Възвишение до вода". Идеалното съчетание на Духа и Водата - на Духа и Чувството, от които се раждат децата на Бога:

 

"Истина, истина ти казвам, ако се не роди някой от вода и Дух, не може да влезе в Царство Божие." (Йоан 3:5).

 

 

 

СЪДЪРЖАНИЕ
/